| Ať
                                se nám to líbí nebo ne, musíme se smířit s tím,
                                že na našich silnicích budeme vídat čím dál
                                více motocyklů i skútrů čínské výroby. I
                                když se to může někomu 
                                zdát 
                                negativní, považuji tento vývoj v podstatě
                                za velmi  pozitivní
                                ze dvou důvodů. Za prvé se kvalita čínských
                                „strojů stále lepší, za druhé - čím
                                budou lepší, tím více budou tlačit na ceny
                                ostatních výrobců a 
                                tím vydělají opět zákazníci. 
                                Nám se z této třídy mimo jiné
                                zalíbil Wind Hunter od firmy V.D.O.
 
 
  
 Pakliže bychom vytvářeli tabulku cena – výkon, pak by
                                právě tento model, alespoň dle svého
                                vzhledu, určitě zaujal jedno z předních
                                umístění. Propracovaný design, velký
                                prostor, či dostatek místa na nohy, to nejsou
                                běžné čínské parametry a k tomu cena
                                39 900 Kč působí více než příznivě. I
                                sedačka je tak dlouhá a široká, že
                                se na ni vejde i Věstonická Venuše. Posez 
                                /na stojícím 
                                stroji/ je vcelku dost pohodlný, jestli
                                tomu tak je i při delší jízdě, uvidíme po
                                redakčním testu.
                                
                                
  Řidítka jsou dostatečně široká, u průměrně rostlého
                                řidiče lehce přečnívající šířku ramen.
                                Palubní deska je opatřena otáčkoměrem,
                                palivoměrem a samozřejmě tachometrem. Brzda
                                vpředu je kotoučová, dvoupístová, což je
                                také velmi dobré. Také kotouč o průměru
                                22cm má dobré brzdící vlastnosti. Zadní
                                brzda je bubnová, což sice neodpovídá dnešnímu
                                trendu kotoučovek, avšak naprosto dostačuje,
                                Design a stavba světel působí solidně, zadní
                                světla jsou běžná, na přání zákazníka
                                mohou být i čirá. 
                                Páčky, zrcátka, přepínače blinkrů
                                i světel jsou v pořádku, bez jakýchkoliv
                                problémů, celkově je přehledná přístrojová
                                deska. Motor 125 cm je vzduchem chlazený s ventilátorem,
                                zpracování je tradičně dobré, bohužel má
                                oproti evropské konkurenci také tradičně  menší výkon. Zapalování je řízeno CDI, startér je
                                samozřemostí jako i startovací páka pro případ
                                nouze. Nádrž je skryta pod sedačkou společně
                                s úložným prostorem na přilbu nebo střední
                                nákup. I když zpracování plastů není
                                nikterak oslnivé, zachovává určitý průměr
                                bez výrazných nedostatků. Celkový první
                                dojem je tedy více než dobrý zvláště 
                                s přihlédnutím k tomu, že
                                cena je o v průměru o 10 000 Kč nižší
                                než mají konkurenční prodejci v ČR. Pro zajímavost
                                je nutno ještě uvést základní rozměry - šířka 
                                710mm, výška 1130 mm, rozvor  1375mm
                                a hmotnost 122kg. Přestože je zima, rozhodli
                                jsme se společně 
                                s V.D.O MOTO, že redakční testy
                                uděláme co nejdříve, jakmile bude počasí
                                alespoň trochu pro jízdu na skútru únosné.
 
 
                                                             
                                /dk, per/  
                                 |