automobily | motocykly | hobby | počítače a elektronika | zahradní technika | video-foto-film | scooter | lodě | mobiltest

motocykly                                           

Z archívu

E-mail

 

 

Honda CBR600F

Pro rok 2001 připravila Honda již sedmé vývojové stádium svého bestselleru CBR600F. A nejedná se pouze o vzhledová vylepšení patrná na první pohled, mezi něž patří tvarové úpravy v přední části kapotáže a nové světlomety, které „cébéeru“ dodávají dravé vzezření, ale zejména montáž vstřikovacího zařízení PGM-FI a řízeného katalyzátoru. Tedy vylepšení ve znamení čistšího „dechu“ při nezměněných výkonech.

Od modelového roku 2001 je navíc „šestistovka“ k mání ve dvou verzích – ti, kteří kromě sportování rádi cestují, a to i ve dvou, sáhnou pro standardní model CBR600F vybavený pohodlným sedlem turistického střihu, naopak pro ryzí sportovce je určena nová varianta CBR600F Sport, jehož sedlo je supersportovně nekompromisní, pro spolujezdce použitelné jen v případě krajní nouze.
To jen dokresluje obrovskou univerzálnost a flexibilitu CBR600F, díky níž se těší více než dvanáct let trvající oblibě jak mezi turisty, tak i mezi „závodníky".

mž, foto Honda