Velké skútry KYMCO

V nabídce taiwanské značky Kymco najdeme kromě velmi široké nabídky "padesátek" i skútry s vyšším obsahem motoru. Ty začínají na 100 a končí na 250 ccm. V tomto článku se s nimi můžete seznámit.

Grand Dink 250

K největším hitům současnosti patří u této firmy model Grand  Dink 250. Je silný, má dobrou akceleraci a zdařilý design. V blízké době vás s novou vlajkovou lodí Kymca seznámíme blíže.

 

KB 100
Jediný dvoutakt mezi skútry Kymco vyššího objemu.
Vzduchem chlazený motor objemu 101,3 ccm dává výkon 6,3 kW/6000 a krouticí moment 10,3 Nm/5500. To slibuje u 99 kg těžkého stroje slušné jízdní výkony.
Přední brzda je kotoučová, zadní bubnová.
Vivio 125/150
Lehký skútr Vivio je nabízen s dvěma typy čtyřtaktních vzduchem chlazených motorů. Obě provedení se od sebe liší pouze objemem a výkonovými parametry, které jsou u stopětadvacítky 7,2 kW/7500 a 9,5 Nm/6500, u stopadesátky 8,1 kW/7250 a 11,4 Nm/5500. Přední brzda je kotoučová, zadní bubnová.
Design 105 kg těžkého stroje napovídá,
že se jedná o poněkud starší konstrukci, avšak stále ještě nabízí slušný standard.
People 125/150
Retroskútr na velkých kolech (16 palců), moderně řešený a elegantního designu s mnoha chromovanými prvky.
Čtyřtaktní vzduchem chlazený motor objemu 125 (150) ccm dává výkon 6,6 kW/7500 (7,6 kW/7000) a krouticí moment 9,1 Nm/6250 (11 Nm/6100). Ke zpomalení 111 kg těžkého stroje slouží přední kotoučová a zadní bubnová brzda.
Dink 125/150
je velký skútr vybavený větrným štítkem, integrovanými zpětnými zrcátky a pohodlným stupňovitým sedlem s opěrkou pro spolujezdce. Váží 143 kg a obě brzdy má kotoučové.
Čtyřtaktní kapalinou chlazený motor objemu 124,6 (150) ccm nabízí výkon 8,4 kW/8000 (8,8 kW/7750) a krouticí moment 10,8 Nm/6500 (12,7 Nm/6000).
Bet & Win 125/150
je moderně řešený skútr elegantního sportovního designu. Je vybavován kapalinou chlazenými čtyřtaktními motory zdvihového objemu 125 (150) ccm o výkonu 8,4 kW/8250 (9,1 kW/7500) a krouticím momentu 9,9 Nm/6500 (11,6 Nm/6500). O zpomalení 138 kg těžkého stroje se stará dvojice kotoučových brzd, přední je dvoupístková.
Bet & Win 250
Vlajková loď výrobce v kategorii velkých skútrů. Konstrukčně i designově vychází z typu Bet & Win 125/150, od nějž se liší provedením světlometu a žebrování pro vstup vzduchu k chlazení motoru. Další rozdíly najdeme v hmotnosti, která je u dvěstěpadesátky 158 kg, a samozřejmě v objemu motoru. Ten činí 249,1 ccm a nabízí výkon 14,5 kW/6750 a krouticí moment 21,8 Nm/5500.
Brzdy jsou shodné s typem 125/150.
Tímto článkem jsme vám představili zbývající část kompletního výrobního programu taiwanského Kymca v kategorii skútrů. Nabídka je opravdu velmi široká a to nesmíme zapomenout na širokou paletu typů motocyklů, se kterou se můžete seznámit zde
Nezbývá tedy než doufat, že se budeme s těmito stroji, z nichž mnohé jsou technicky i designérsky velmi zajímavě řešené, setkávat i na našich silnicích.

/mž/

Další články na serveru SCOOTER: