automobily | sport | hobby | počítače a elektronika | zahradní technika | energie | digitální svět | scooter | lodě | mobiltest

hodinky

Aktualizováno 3.2.2006

E-mail

 

 

 

 

 Axcent of Scandinavia                                               Příloha

 

 

STORM

SECULUS PIERRE HELVET

AXCENT OF SCANDINAVIA

DANISH DESIGN ROYAL LONDON


Limitované edice dárkových balení

Axcent of Scandinavia

aneb i vy můžete nosit hodinky celebrit

Axcent of Scandinavia, hodinky s unikátním designem

Značka Axcent of Scandinavia vstoupila do celosvětového povědomí v roce 1996, kdy mateřská firma Klockgrossisten ze Švédska vyhověla poptávce po hodinkách unikátního designu.
Oslovila designera Daniela Jakobssona, který se ve Švédsku umisťoval na předních příčkách v soutěžích návrhu bytových interiérů. Jeho první model SPEEDSTER, který pro značku Axcent of scandinavia vytvořil, se stal celosvětovým trhákem. Hodinky se dvěma časy, celonerezovým pouzdrem, vlastnoručním podpisem designera na spodní straně, páskem z té nejlepší italské kůže a specifickým seřizováním, ohromily odbornou veřejnost a Danielovo jméno se stalo nejvíce zmiňovaným na všech světových hodinářských výstavách.

V současné době není Daniel Jakobsson jen návrhářem hodinek, v celé kolekci je nejvíce modelů právě od tohoto mladého kreativního tvůrce, ale hlavě BRAND MANAGEREM Axcent of scandinavia.

Po tomto úspěchu oslovila firma Klockgrossisten skandinávskou návrhářskou elitu. Jen s lidmi, kteří za práci ve svém oboru získávali a získávají významná světová ocenění a jejich jména jsou známá v galeriích po celém světě, např. v kanadském Ontariu, započal Axcent of scandinavia team jedinečnou spolupráci.

Jména jako Petra Nygreen, autorka modelů BROADBAND s broušeným sklem Swarovski, SEDUCTION, SLIP ON atd., designerské studio NO PICNIC, známé pro svou spolupráci s gigantem na poli mobilních telefonů firmou Ericsson, navrhlo pro Axcent of scandinavia velmi osobitý model FROST. Návrhářské duo Sidsel a Pernilla vytvořilo jedinečné "antistresové" hodinky FLEXIBLE PACE. Tento model je skutečným unikátem a jako takový je uložen v Muzeu moderního umění v San Franciscu v USA. I další model této mladé a dynamické dvojice je velmi specifický. CLIP WATCH jsou takovými hodinkami, které můžete nosit na svém zápěstí, na kapse Vašich džínů, nebo jej jednoduše připnout na kohokoli Vás napadne.

Skutečně celosvětový boom, co se týče zájmu veřejnosti o značku Axcent of scandinavia, ale odstartovala až poptávka tvůrců hollywoodských filmů CAT WOMAN, s Halle Berry, X-MEN I. a X-MEN II s Brianem Coxem v hlavní roli a JÁ ROBOT s Willem Smithem v hlavní roli. Producenti těchto filmů si vybrané modely koupili a obsadili je do celovečerních snímků zvučných názvů.

Tento úspěch otevřel značce Axcent of scandinavia pomyslné hranice padesáti států celého světa.

Axcent of scandinavia, tuto světově velmi úspěšnou značku hodinek - módních doplňků si vybral Michal Tvrdík na světové výstavě ve švýcarské Basileji v dubnu 2004. I na českém trhu byla totiž mezera a nebyly, a do současné doby nejsou, žádné podobné hodinky, které by byly odrazem image konečného spotřebitele. Takové hodinky, které by se daly zkombinovat s kabelkou, obuví, oblečením, nebo jednoduše náladou dívky, dámy nebo mladého muže či muže v nejlepších letech.

Navíc jsou hodinky - módní doplňky Axcent of scandinavia cenově přijatelné a maximální cena je 4.990,- Kč.

Hodinky jsou dnes veřejností vnímány jako spotřební zboží a pro tento případ je Axcent of scandinavia naprosto na místě. Nepřeberné množství tvarů, stylů, barev a inspirací vyhoví každému zákazníkovi, který rozumí módě a chce jít s dobou. Axcent of scandinavia jsou také hodinkami s příběhem. Většina modelů má na svém víčku vlastnoruční podpis designera a to znamená, že vyvinutím tohoto modelu chtěl návrhář něco říci. Modely nejsou rozděleny na pánské a dámské, celá kolekce je jednoduše unisex.

Dalším artiklem Axcent of Scandinavia je řada slunečních brýlí, které pochází rovněž z per světově známých designerů a pro předvánoční trh je připravená kolekce velmi specifických šperků z masivní nerezové oceli.

Axcent of Scandinavia je velmi mladý a dynamický tým a jde neustále kupředu. Důkazem toho jsou neustále nové modely. Ty poslední z nich, spolu s výše uvedenými slunečními brýlemi jsme s velkým úspěchem představili české a slovenské veřejnosti na letošní výstavě Hodiny a klenoty 2005, která se konala 22. - 24.9 2005 V Praze na holešovickém výstavišti. Značku Axcent of scandinavia přišly podpořit české celebrity, vicemiss 2004 a mediální tvář značky Axcent of scandinavia slečna Michaela Wostlová, Miss 2004 Jana Doleželová, finalista SUPERSTAR 2005 Michal Hudček a DJ UWA z dvojice Uwa a Lucaso.

Pracovat se značkou Axcent of Scandinavia je potěšením a v současné době můžeme říci, že jsme hrdi na to, že spolupracujeme s firmou, jejíž marketingová strategie byla vyhodnocena magazínem American Time jako nejlepší pro rok 2003. Máme k dispozici luxusní image obrázky, balení hodinek, brýlí a šperků odpovídá kvalitou a vzhledem cenově daleko náročnějším značkám a v neposlední řadě je zboží velice atraktivní.

Nedovolili bychom si toto tvrdit, kdybychom nebyli úspěšní při oslovení takových zákazníků jakými jsou sl. Michaela Wostlová, vicemiss 2004, která se stala tváří značky Axcent of Scandinavia. Vicemiss 2004 Edita Hortová, Miss 2004 Jana Doleželová, Miss 2003 Lucie Váchová, finalista SUPERSTAR 2005 Michal Hudček, slovenská herečka Zdena Studénková, herec a svérázný moderátor Jan Kraus, slovenská zlatá slavice Misha, světová top modelka Simona Krainová, DJ Duo působící v pražském Duplexu UWA a LUCASO i všichni tři vítězové prestižní soutěže MUŽ ROKU 2005 mají hodinky Axcent of Scandinavia.

V únoru 2006 bude mít premiéru filmu EXPERTI od tvůrců filmu SNOWBORĎÁCI. Axcent of scandinavia, je jeho partnerem a tak i v našich kinech uvidíte hodinky a sluneční brýle této značky.

Nemyslíme jen na sebe a uzavřeli jsme smlouvu se společností DUHA, info na www.duhatu.cz a z každých dovezených hodinek darujeme 10,- Kč pro děti postižené dětskou mozkovou obrnou.

 

/per/