Pohled do budoucnosti automobilů


Kdy budou auta schopná komunikovat se semafory? Budou v budoucnosti stále dopravní zácpy? Může být řízení aut, které neprodukují žádné emise, zábavné? Automobiloví fanoušci všech věkových kategorií najdou informativní i zábavné odpovědi na tyto a další otázky na www.volkswagen2028.com. Vývojáři a designéři zde přinášejí pohled na automobily zítřka, vize budoucnosti zhmotňují koncepty „one“, „ego“ a „room“

Wolfsburgská automobilka na svém průkopnickém webu ukazuje pohled na automobilový svět za dvacet let. Jednoduše navržená stránka se točí okolo krátkého interaktivního filmu, který divákovi zprostředkovává informativní a zábavný úvod. Děj se odehrává v roce 2028, kdy otec vypráví svému synovi o světě před dvaceti lety. Během tohoto vyprávění si může uživatel vybrat jakýkoli z mnoha odkazů, aby se podíval na automobilovou budoucnost. Vývojáři a designéři z výzkumných oddělení automobilky doprovázejí uživatele při jejich „cestě“ a jednoduchým jazykem vysvětlují vize zítřka. Poskytují tak fascinující náhled do dnešních technologických přístupů, které připravují cestu pro trvale udržitelnou inovativní budoucnost. Tento náhled zároveň podtrhuje motto značky Volkswagen „Das Auto.“ a vizi značky o budoucím výrobci automobilů na světě.

Designéři a vývojáři vytvořili exkluzivně pro tento webový speciál tři nové koncepty, které mají ilustrovat automobilový svět zítřka. Pojmenovali jsme je ‚one‘, ‚ego‘ a ‚room‘ a ukazují náhled tvarů, které naše studie mohou v budoucnosti mít. Studie demonstrují jak mohou vozy budoucnosti komunikovat se semafory, jak mohou holografické displeje pomáhat řidičům a jak si řidiči mohou ještě lépe užít řízení, přestože vozy neprodukují žádné emise.

Webovými stránkami provází uživatele intuitivní navigace, která kombinuje klasické filmové sekvence s 3D efekty. Uživatelé mají také možnost se podělit o své komentáře s ostatními  a vytvořit si vlastní informační brožuru pouze s těmi informacemi, které je zajímají.

/ok/

  /

 

         Z obsahu